AVB is het administratiekantoor speciaal voor kleine zelfstandigen zonder personeel (ZZP).
Als ZZP’er wilt u niet belast worden met administratie en boekhouding. U wilt doen waar u goed in bent: uw vak uitoefenen en daarmee uw boterham verdienen. Laat u daarom bijstaan door ons en wij nemen uw boekhouding en administratie uit handen.
AVB verzorgt de administratie voor ZZP’ers:
Ondersteuning en advies bij het opstarten van uw onderneming.
- Opzetten en voeren van de bedrijfsadministratie
- Samenstellen van jaarrapporten en indien nodig het opstellen van prognoses en begrotingen.
- Opstellen en indienen van de belastingaangiftes voor zowel uw onderneming als privé.
- Debiteuren administratie
- Inboeken van uw verkoopfacturen
- Beheer openstaande posten
- Aanmanen (op uw verzoek)
- Incasso’s begeleiden (op uw verzoek)
- Factureren (optie)
- Crediteuren administratie
- Inboeken van uw inkoopfacturen
- Beheer openstaande posten
Complete administratie
Omdat wij net een stapje verder gaan dan andere administratiekantoren, kunt u bij ons rekenen op een complete administratie.
- Inboeken van uw bankafschriften of kasboek.
- Opstellen en indienen aangiften omzetbelasting en de eventuele ICP-aangifte.
- Kwartaalcontrole en verslag.
- Bijhouden van de MVA-staat (investeringslijst).
- Per kwartaal aan u rapporteren of er voldoende inkomstenbelasting voor ondernemers is betaald aan de Belastingdienst.
- Afsluiting boekjaar en jaarverslag.
- Indienen aangiften inkomstenbelasting voor u en uw eventuele fiscale partner.
- Salarisadministratie en personeelszaken. (Dit wordt uitbesteed aan een extern bedrijf)
- Verrichten van diverse administratieve diensten, zoals aanvragen van toeslagen en het (helpen) invullen van formulieren voor bijvoorbeeld het CBS, uw aansprakelijkheidsverzekering en de Belastingdienst.
Betaalbaar administratiekantoor
Bent u ZZP’er en op zoek naar een goede en betaalbare oplossing voor uw boekhouding of administratie in het algemeen?
Maak eens kennis met AVB, uw boekhouder in de regio Barneveld